Baca ini dulu ya :)



Salam ^___^...terima kasih kerana singgah di blog hunny. Singgah, singgah juga. Baca, baca juga...tapi, hunny mohon, untuk mengingatkan diri hunny juga, agar janganlah blog ini dibaca sehingga anda mengabaikan kewajipan yang lebih utama. Hunnya tak mahu di akhirat nanti Allah tunjukkan pada hunny dosa hunny akibat menyebabkan ramai orang tinggalkan atau lengahkan solat, tak nak tolong ibu, tak buat kerja rumah, tak semak kerja murid, tak layan suami dan macam-macam lagilah...Jadi, kita beringat-ingat, berpesan-pesan ya. Allah suka lebih suka apabila kita bersederhana dalam sesuatu amalan, asalkan istiqamah dalam melakukannya :)...

Thursday, April 21, 2011

My first Pupils

Salam ^________^

Cikgu Noor in the house!!!
hahaha...opss! setelah hampir sebulan tidak mengemaskini blog, hunny kini kembali :)
Alhamdulillah, hunny a.k.a Cikgu Noor (semangat!) telah menamatkan praktikum fasa pertama dengan penuh makna. Hunny telah ditempatkan di SK Kampung Melayu Samarahan. Praktikum selama sebulan ini telah banyak mengajar hunny menjadi seorang manusia yang penyabar...(yeke???) dan lebih garang (hmmm...)...secara ironinya..
Apa-apa pun, entry tentang praktikum hunny lebih banyak daripada ini. Jadi, murid-murid, apa kata untuk fasa orientasi, kita berkenalan dengan murid-murid pertama cikgu.sapa setuju angkat tangan!...hunny assume semua setuju ya...scroll down if you think that you rock ^____^v...hehehe


masa perhimpuan...luruskan barisan!!

err....looks familiar...mcm siapa???boleh teka?
heroes...dari depan, aziz, afiq dan justin bieber..err...

tahun 3 ku yang nakal dan comel...

azwa, ketua kelas yang selalu kesian bila hunny marah kat kelas mereka.hehehe...sori ya azwa, cikgu bukan nak marah kamu.

heroes..tahun 3..fariz, Zul, Abdullah, Ezat, khairul..hmmm...'cute yakuza of the class'.



comel..hehehe...

another hero.. :)

curious case, Iqhwan...gadis yang menjeling tajam kat belakang tu, Fiqa...heroin tahun 3.hehehe
sweet but rock nabila farhana :)
my heroes in uniform..KRS gk ya..hahaha
Alahai...pantang tengok kamera
My hero, afiq dapat hadiah...hebat gitu..keh3...tahniah afiq

hmmm....apesal pandang cikgu macam tu???malu?

asyraf..another hero :) bakal jurutera harapan negara

comel 2..hehehe

cikgu Noor, cikgu azi dan alvin yang menjeling..hehehe

another heroes...in BBSM uniform..bakal doktor la...
peace...peace..peace...Tikah dan Maya yang juga pantang tengok kamera...tup tup bateri kamera cikgu flat gara-gara awak.huh

innocent :)

Setakat ini sahaja sesi orientasi kita pada hari ini murid-murid. Nanti kita sambung lagi dengan fasa seterusnya. Baiklah, cikgu tutup sesi P&P hari ini dengan memohon maaf pada anak-anak murid cikgu di SK Kampung Melayu yang tak terambil gambarnya... :) jangan kecil hati.
Terima kasih kerana menjadi 'guru' kepada cikgu...semoga anak-anak murid pertama cikgu ni, berjaya di dunia dan akhirat...amin...love you all :)

2 comments:

NurEfa said...

bangga kan bila tengok mereka berjaya... mcm ya lah perasaan cikgu kita dolok2 o?

hasmizam abu talip said...

amboi cikgu haha..trus ilang ye demi anak2 murid disane...anak murid disini? hahahaha

--> dengan ucapan...ape ceeeer~? hihi lmk sik nengar cita u haha